سوالات متداول

سوالات متداول

ورود / ثبت نام

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

بله. قبل از خرید میبایست ثبت نام کنید.

با وارد کردن ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه پروفایل کلیک کرده و در صفحه اطلاعات شخصی روی ویرایش اطلاعات شخصی کلیک کنید.

خیر، شما نمی‌توانید حساب‌های کاربری خود را در جی ام کارت ادغام کنید. باید یکی از حساب های کاربری خود را حذف کرده، و فقط با یک حساب کاربری کار کنید.

در وب سایت روی گزینه ورود / ثبت نام کلیک کنید. میتوانید با استفاده از ایمیل خود ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان ایمیل میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

مالک آن مشتری جدید جی ام کارت باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد. اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.

شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا نام کاربری خود را وارد نمایید. پس از دریافت ایمیل با کمک لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.



روند ثبت سفارش

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

ورود به پروفایل ویرایش اطلاعات شخصی ایجاد اطلاعات حقوقی

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

 در حال حاضر فقط با پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. اما اگر بعد از ساعت اداری باشد ارسال سفارش صبح روز بعد خواهد بود.

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

هزینه ارسال با توجه به آدرس مقصد ممکن است متفاوت باشد و در زمان انتخاب آدرس مقصد توسط شما مشخص خواهد شد



پیگیری ارسال سفارش

جی ام کارت برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید...

در صورتی که تا یک روز کاری کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

بعد از دریافت سفارش و آماده سازی بین 4 ساعت تا یک روز کاری سفارش تحویل می گردد.

متاسفانه فعلا این روش مقدور نمی باشد

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.



بازگرداندن کالا

خیر در حال حاضر امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد.

به دلایل مختلف این امر مقدور نمی باشد.



سایر موارد

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با جی ام کارت، بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی سفارشات من کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.